fredag 26 oktober 2007

KLAR!!

Jag är klar med mitt PM!!
Till och med grammatikkollen är klar!
Sidnumreringen är fixad, bilder gjorda och kurskod inskriven på framsidan.
Så vad gör man nu? SKickar man in den eller? Robert kanske får snegla på den en snabbis innan.

Uppgifternai FEKen går däremot lika trögt som tidigare. Jag har lyckats få ihop 1,5 uppgifter där idag och det har tagit mig ca 2 timmar. Låter det kul?

Kameran är upphämtad, måste bara kolla om den fungerar. Nu har den uppdaterad mjukvara + att de bytt ut huvudelektroniken. LÅter som om att det var något riktigt fel på den...

Köpte en tidning under vår promenad, nya numret av Drömhem & Trädgård. Det var ju ett julnummer! Värsta tjocka med hur mycket julinspiration som helst (har sneglat lite). Så nu är det bara att börja planera glöggfest!

Ikväll ska nog Robert och jag prova på en varm mjölkchokladdrink som jag fick recept på via Tasteline. Kan bli spännande. Får se om han går med på att se Idol eller om det blir en film. Törs inte fråga nu, för han är DJUPT begraven i sina skolböcker! Tror inte att det går så bra för honom idag....

Nu är jag lycklig. Ska passa på att njuta av det en stund :)

Inga kommentarer: