måndag 10 september 2007

Jäkla böcker!

Kursstarten för Nationalekonomi A gick av stapeln förra tisdagen, Företagsekonomi A - Organisation i fredags. Böcker beställdes förra måndagen. Har jag fått några böcker? SJÄLVKLART INTE!!
Jag mailade företaget idag och undrade om de skickat böckerna, men nej då. De har en överbelastning på Liber, så böckerna är försenade. Nämen är de?
Så jag tänkte låna ett par böcker på biblioteket, men vad händer där då? Inga böcker finns! Trots att den ena står som Ej utlånad. Hur roligt är det på en skala? Men så kom jag på att jag borde kunna fjärrlåna från Östersund, eftersom jag är distansstudent med min bas där. Men då står det på hemsidan att de som bor på en campusort inte får fjärrlåna. Och det gör ju jag!! Jag har skickat ett mail tillbiblioteket för att kolla upp detta, för det låter ju konstigt. De har ju fler böcker i Östersund, eftersom de håller i kurserna. Vi får se vad jag får för svar.
Så just nu känner jag mig en aning frustrerad. Hungrig är jag också. Lite småont i halsen och småhängig ska jag också tillägga. Det skulle inte förvåna mig om jag blir asförkyld mitt i alltihopa.
Igår fixade jag till min nya arbetshörna i alla fall. Så nu har jag en jättefin hörna att sitta i, när jag väl får böckerna (lägger upp bilder när jag kommit hem).
Annars leker livet!

1 kommentar:

Fackbasen sa...

Fin bloggsida!
SKTF-LASSE