söndag 20 februari 2011

Söndagsgöra

Jag har verkligen uppskattat den här helgen efter en vecka med väldigt långa dagar på LiU, grupparbeten, påbörjad tentaångest (igen) och noll energi på kvällarna att göra annat än att krypa upp i soffan och glo på tv:n. Men i helgen har jag bara njutit! P och jag har lagat god mat, jag har fått lite pluggat och uppstrukturerat, vi har sett på läskig skräckfilm med kamrater, druckit lite vin och bastat och eldat massor i öppna spisen.

Just nu är P på ett par möten, så jag har huset för mig själv och passat på att lägga sista handen vid kvällens kursstart i linedance. Fortsättningskursen drar igång ikväll och jag ska passa på att lära ut ett par av mina favoritdanser! På tisdag är det dags för nybörjarkursen, som även P ska delta i, spännande! Men nu ska jag ta och beställa lite fröer och drömma mig bort till en varmare vår!

Inga kommentarer: