fredag 11 februari 2011

Går åt fel håll!

Min förkylning verkar just nu gå åt helt fel håll! Jag har knappt någon röst och svettas av att sitta stilla på en stol. Och snoret rinner i samma ordning som tidigare. Ingen vidare timing med tanke på att jag ska på möte med en företags-vd i eftermiddag och imorgon ska jag ju till Linköping och partaja. Men förutom detta har jag planer på att hinna med en massa annat också! Virka klart mitt pågående projekt, organisera alla mina papper i kontorshörnan, planera linedancekurserna som kör igång om ca en vecka, tvätta sofföverdrag så att jag kan sälja min soffa. Och så behöver jag naturligtvis plugga. Snöskottningen som behövs efter gårdagens (onödiga) snöfall överlämnar jag med varm hand till en frisk P som bara jobbar halvdag idag :) Jag tror att jag börjar med att gå och snyta mig och borsta tänderna.
Pigg och fräsch! Eller inte...

Inga kommentarer: