måndag 17 januari 2011

På universitetet igen

Så var jullovet slut på riktigt och idag var det dags att återvända till universitetet igen. Det gav inte så mycket, men nu är det bara att gripa alla halmstrån som erbjuds för att klara tentan på torsdag. Det känns lite tungt just idag, men så är det ju alltid. Tentaångesten kan man alltid lita på! Det känns lite extra tungt nu då det är en så stor kurs, så klarar jag den inte innan det är dags att köra i höst igen så kommer ju det att påverka mitt csn. Så inga misslyckanden tack!

Hela förra veckan gick åt till plugg, plugg, allmän hemmanytta och en baksmällans söndag. Imorgon slipper jag bege mig till linkan, men har en tidig tid hos vårdcentralen för att kolla en knöl på min läpp, sen så är det nog plugg som gäller. Dagarna går tyvärr alldeles för fort, men den här veckan måste det bli fokus på skolan!

Inga kommentarer: