torsdag 27 januari 2011

Mer att längta efter

Förutom en resa till fjärran land längtar jag även efter helgen! Det enda som nu står i vägen är en torsdag fylld med redovisningsteori, storhandling av mat och ett besök hos P's föräldrar. Och imorgon är jag ledig! Då borde jag väl egentligen plugga, då jag har en omtenta på måndag, men lite kan jag nog hinna njuta. Bland annat ska P och jag ut och äta lunch på Wärdshuset och så kommer det kanske bastubesök senare under kvällen.

På lördag har vi mysplaner. Vi ska äta den 3-rätters middag som vi hade tänkt äta förra helgen, men som stöp på att jag hade fem stygn i läppen. Vi ska dessutom göra ett besök på Ydres filmfestival och se på Cornelis. Massa mys alltså!

Nu ska jag ta och packa matsäck för en dag på universitetet. På återseende!

Inga kommentarer: