måndag 10 januari 2011

Måndag igen

Måndag förmiddag. Frukost intagen, en tvättmaskin är startad, ignorerandet av skolböckerna är påslaget. Idag har jag ändå tänkt att få en hel del gjort. Det blev inte så mycket av den varan i helgen. I lördags var jag bara så otroligt trött och när jag egentligen velat sova en stund på soffan var det dags att ställa sig i duschen och göra mig i ordning för middag hos svärföräldrarna. I och med att jag var så trött fick jag naturligtvis migränkänningar när vi var där. Så väl hemma igen hade jag en härlig huvudvärk som även gjorde en ny attack på söndagmorgon. Så jag kände mig en aning skör och svag igår, men men, man kan inte alltid vara på topp!

Det blev i alla fall lite mysande framför en film igår med P. Hitta Nemo närmare bestämt, den film som vi såg under mitt första besök i Ömo, den 9 januari 2010. Ett år sedan första besöket och den 23 januari är det vår "officiella" 1års dag!
Jag och P julafton 2010 hemma hos moster med familj

Inga kommentarer: