måndag 8 november 2010

Struktureringsvecka!

Nu är allt flyttande äntligen klart och halloweenfesten avklarad. (Festen blev lyckad, men mer om den vid senare tillfälle!) Måndag igen och dags för kursstart. Kredit- och exekutionsrätt är det som ska läsas denna gång. Alla böcker har kommit och nytt block är nerpackat i väskan. Check!

Den här veckan har jag tänkt ska gå i organiseringens tecken. Jag ska få ordning på min "kontorshörna", strukturera så att allt nödvändigt från gamla datorn finns på min nya, lite dokument och funderingar ska mailas, pysselrummet ska struktureras och så vidare! Det är totalt kaos i min hjärna och alla mina prylar har inte blivit uppackade ännu, så jag känner verkligen att lite struktur och ordning behövs innan jag kan komma till ro. Tur att jag har P som hjälper mig med allt möjligt och står ut med mitt emellanåt svajiga humör :)

Jag vill dessutom tillägga att jag bara älskar min nya lilla dator! Nu under morgonen har den fått följa med mig runt i vartenda rum och båda våningarna. Och inte för att jag inte kan komma över hur lätt den är, utan för att jag lyssnar på Morgonpasset i P3 samtidigt som jag skrotar runt ;) Idag får den dessutom följa med till universitetet och göra mig sällskap under lunchen innan föreläsningen börjar.

På återseende!

Inga kommentarer: