torsdag 21 oktober 2010

Ryggont

Jag har haft lite småont i ryggen i nån vecka och kände av det hela rätt rejält igår innan jag skulle iväg och träna. Jag hade en förhoppning om att musklerna skulle mjukas upp av ett pump-pass, men ack så jag bedrog mig. Det hela var ännu värre efteråt, vilket jag kände när jag skulle flytta på ett par lådor här hemma. När jag vaknade i morse kunde jag inte sitta rakt och har skapligt stora besvär med att sätta mig ner/resa mig upp. Väldigt dålig timing vill jag påstå! Jag är i slutfasen av lådpackningen, då jag kommer flytta mig själv imorgon och så många lådor jag kan och nästa helg får jag hjälp med möblerna. Jag hade väldiga besvär med att sitta vettigt under morgonens föreläsning och hade nog behövt ett ståbord egentligen. Jag har i alla fall lyckats ta en biltur till Tornby för att hämta tapeterna P och jag beställde i lördags och försöker påta på lite här hemma. Det går rätt bra så länge jag inte behöver böja mig ner eller lyfta. Stå upp går rätt bra. Förhoppningsvis får jag lite hjälp i eftermiddag att packa bilen av en klasskamrat, annars får jag hoppas på att ryggen är bättre imorgon. Jag vet att sist jag hade såhär ont satt det i i 3 dagar, så det är bara att hålla tummarna!

Nu ska jag nog lägga mig i soffan en stund och vila både rygg och huvud. Har nämligen haft en jäkla huvudvärk också sedan klockan 4 inatt som inte vill ge med sig. Som sagt, bra timing kroppen!

Inga kommentarer: