onsdag 6 oktober 2010

Lite ledigt

Onsdag morgon och jag sitter i Ömo framför Nyhetsmorgon och avnjuter min frukost (dock utan te, då det inte fanns någon mjölk här hemma!). För det är ju så att när föreläsaren har sjuka barn får ekonomstudenterna ett väldans skönt schema :) Nu är jag nämligen ledig ända till på måndag!

Jag åkte ner till huset igår kväll med en riktigt, riktigt fullproppad bil. Då bagaget är upptaget av mina sommardäck så var det bara att försöka knöka in så mycket som möjligt i baksätet. Att jag dessutom skulle ha med mig en passagerare gjorde inte att jag fick mer plats över att packa på! Men jag tror faktiskt att jag fick med mig en hel del. Nu är så gott som alla mina kläder flyttade och lite annat småplock. Så planen för idag är att packa ur bilen (orkade inte igår), ge mig på att baka en morotskaka till Kreativitetshuset Lyan's caféförsäljning och vara med på ett möte där kl 15. Och så ska det kanske åstadkommas någon middag här hemma. Jag har det jag gör helt enkelt!

Inga kommentarer: