onsdag 1 september 2010

Mitt i veckan

Onsdag och pluggdisciplinen har redan börjat ge vika. Jag har varit duktig och pluggat järnet måndag-tisdag, men idag sitter det väldans långt inne! Visst, jag har läst lite, men inte i samma omfattning som innan. Men som tur är så är de två kapitel jag har att läsa nu till föreläsningarna på torsdag och fredag också, så jag har lite tid på mig :)

Så vad har jag gjort istället då? Haft föreläsning, bäddat rent i sängen och åkt iväg för ett par ärenden. En tur till återvinningsstationen, Systembolaget och så påfyllnad av bensin i bilen. Gäller att vara förberedd inför resan till P på fredag så jag kan komma iväg så fort som möjligt :)

Tror faktiskt att jag ska ta mig en dusch nu innan jag tar och lagar middag (kycklingwok), sen får vi se om jag lyckas uppbåda någon plugglust senare ikväll (vilket jag inte har så höga förväntningar om).

Inga kommentarer: