onsdag 18 augusti 2010

Laddar!

Sedan ett par veckor tillbaka laddar jag för mitt och P's besök till Ullared! Första helgen i september bär det av, när lön och (förhoppningsvis) CSN landat på kontot. Då höstens budget är en aning ansträngd så blir det till att ladda med en hel del "nödvändigheter", som hygien, kläder och förhoppningsvis en del julklappar. Självklart hoppas jag att vi hittar en del till huset och trädgården också ;) Det ska bli så otroligt skoj! Det är mitt premiärbesök, medans P har varit på Gekås tidigare. Så för tillfället följer jag Gekås-bloggen slaviskt och har under de senaste dagarnas regn tittat på gamla Ullared-avsnitt på Kanal5/play.

Jag vet, jag är knäpp, men så är jag ensam hemma på dagarna också ;)

1 kommentar:

Helen sa...

Ååå, det är så kul att handla på Ge-Kås:)