tisdag 22 juni 2010

Vecka 2

Så är vecka 2 på sommarlovet inledd. Igår blev det ett besök i Linköping för min del, då jag hade en tid hos tandläkaren. Lägenheten stod kvar, mina tänder var hela, räkningarna låg och väntade på hallgolvet och det som stod på inköpslistan inhandlades i Tornby.

Idag lyser solen och jag har slängt i en tvätt. Det blir nog en hel del tvättande idag, så att det inte är lika fullt i tvättstugan. Tur att det kan varvas med lite solande på gräsmattan :P

Ikväll ska det grillas! P's lillebror kommer hit och var sugen på flintastek, så jag inhandlade lite mat igår som förhoppningsvis kommer mätta två arbetande pojkar. Stackars P jobbar över några dagar den här veckan, så då får jag passa upp med lite god mat :)

Dags för mig att gå och lägga ut filten på gräsmattan och känna på temperaturen!

Inga kommentarer: