torsdag 24 juni 2010

Älska livet

Jag måste bara få skryta lite om hur min underbara tillvaro ser ut för tillfället. Solen skiner för det mesta och jag får tillbringa dagarna i Ps hus och njuta av vädret, vi äter och dricker gott, umgås med härliga människor och igår fick jag dessutom klartecken på att jag klarat både duggan och projektarbetet i senaste kursen! Att jag får dela alla dessa dagar med världens underbaraste gör ju inte saken sämre ;)

Midsommarafton imorgon och vi har ännu inte bestämt vad vi ska göra, men sol utlovas och så länge jag får tillbringa dagen med P är jag nöjd :)

Idag jobbar P bara halvdag, lyxigt nog, så jag ska ordna lunch tills han kommer hem och klockan 16 är vi bortbjudna på smörgåstårta då P's mormor och syster fyller år. Som sagt, jag bara älskar mitt liv just nu! :)

Och just det ja; nästa helg ska P och jag packa bilen och bege oss till Härnösand för att hälsa på familjen. Underbart!

Inga kommentarer: