fredag 28 maj 2010

Snart så

Om drygt en halvtimme är det dags för veckans sista seminarium och därefter är det hem för en snabb middag, ombyte, piff och packa bilen full! För ikväll är det inflyttningsfest hos P! :D Jag tror att jag har lyckats packa det mesta, förberett kvällens outfit och en matlåda står i kylen inför middagen. Förhoppningsvis kommer jag härifrån senast 18.30. En aning pissigt att jag slutar så sent som 17 idag, men inget att göra något åt. Ikväll har jag faktiskt sällskap på festen av två klasskamrater, vilka kliver på tåget till Tranås vilken minut som helst. Då min bil inte har några stötdämpare kan de inte åka med mig, så de fick åka tidigare och jag är kvar i stan och går på seminariet istället för dem. Kompromisser :P
Jag är så laddad inför kvällen, men jag hade gärna velat sova lite längre. En dag som denna ,då det behövts en sovmorgon, vaknar jag naturligtvis 6.20 och kunde inte somna om. Så kan det gå! Men nu är det partyfredag och jag håller alla tummar och tår för att vädret ska hålla i sig!

Inga kommentarer: