torsdag 11 mars 2010

Taveltankar

Jag tycker att riktigt stora tavlor är häftiga. Sådana som nästan fyller upp en hel vägg. Fototapeter tycker jag därmed är riktigt häftigt, men med risk för att det hela ska misslyckas totalt, eller att man ska bli less på motivet, så är det inget jag egentligen skulle vilja ge mig på själv. MEN så kom jag att tänka på ett alternativ när jag var inne på Rustas hemsida: varför inte bara köpa ett par stora mdf-skivor eller dylikt och sätta upp fototapeten där? Rusta har nämligen ett ganska fint utbud av fototapeter och jag har sett en del bloggar som använt sig av dessa och fått ett riktigt fint resultat. Då Rusta dessutom är billigt så har man råd att misslyckas ;) Dessa motiv skulle inte jag ha något emot att vara i närheten av:



Alla bilder lånade från rusta.se

Inga kommentarer: