måndag 29 mars 2010

Påsklov

Efter att ha presenterat vårt grupp-projektarbete i marknadsföring och företagsekonomisk metod har jag nu ett (enligt mig) välförtjänt påsklov. Jag har inte haft riktigt ledigt sedan sommarlovet, så det här känns välbehövligt (under jullovet var jag inte helt ledig då vi hade en kurs som gick). Ingen mer skola nu förrän nästa tisdag! Eller jo, jag ska skicka in vår grupps opponering och så kanske vi får lite komplettering på rapporten, men det löser sig!

Just nu sitter jag och väntar på R som ska hjälpa mig ominstallera min dator igen + att jag har tvättid. Vi ska dessutom ta en tur till Maxi och shoppa lite nödvändigheter. Så eftermiddagen (och troligen kvällen också) kommer att tillbringas stirrande på när R jäklas med min dator. Imorgon bär det av söderut igen. Det ska flyttstädas hemma hos P då städningen i nya huset ska bli klar nu i veckan :D Så den här tjejen ska putsa fönster medans P är på jobbet!

Nu måste jag bara passa på att skryta lite om mina fina födelsedagspresenter jag fått under helgen. Jag fick välja ngra presenter i lördags under min och P's tur till Tornby, nämligen en skjorta, kofta och dessa shoes :)

Av tjejgänget fick jag ett vinställ och 4 flaskor vin. Inte helt fel! Och igår kom R förbi och såg en film med mig och då fick jag denna skönhet:

Idag fick jag dessutom ett presentkort av moster med familj på H&M. En helt okej födelsedagshelg! :D

Inga kommentarer: