onsdag 10 mars 2010

Förkyld i Ömo

Jupp, jag är fortfarande förkyld, men det är inte lika illa som igår då jag ville gråta efter minsta ansträngning. Jag har varit en halvtimme i skolan idag för projekthandledning och direkt därefter åkte Anna och jag söderut. Anna lyckades övertala mig att åka tidigare, så nu ligger jag i P's soffa med bärbara datorn i knät, Ellen på tvn och näsdukarna inom en armlängds avstånd. Det där med att ha linser när man är förkyld är dock ingen hit, så dem ska jag plocka ut snarast. Jag var ju tvungen att ha linser för att kunna ha solbrillor i bilen :P Solen skiner, så lite mer energi hade ju inte varit helt fel så att jag kunnat ta en promenad. Men nu skulle en tupplur sitta fint och sen ska jag väl hinna med lite tentaplugg. Jag hoppas intresseklubben antecknat all denna viktiga information nu :P

Inga kommentarer: