tisdag 2 mars 2010

Bara funderar lite...

P kommer snart att flytta. Han ska köpa sina morföräldrars hus som ligger en bit ner på gatan och gissa vem som tycker att det ska bli såååå spännande!? :D Det är ett jättefint tvåvåningshus + källare med bastu och så har det ett stort inglasat uterum. Att jag får vara med och hjälpa P inreda det hela är så häftigt! För som boende i en etta och med studentekonomi har jag inte direkt möjlighet att göra något i inredningsväg nuförtiden. Så naturligtvis snurrar 1000 tankar i mitt huvud, då det finns så otroligt många möjligheter i huset, så det ska bli spännande att se det hela växa fram :) Så för att P inte ska bli knäpp på mina idéer ventilerar jag lite här :) En av dem som snurrar just nu är denna kombo från Em:




I ett stort kombinerat matrum och vardagsrum med vita väggar och öppen spis. Svart och vitt funkar alltid ;)

Inga kommentarer: