tisdag 16 februari 2010

Tidsbrist

Det är väldigt mycket på skolfronten just nu. I dagarna 2 har vi haft dubbelföreläsningar + att igår skulle jag dessutom hinna med att skriva på mitt TP (2500 ord som ska vara inne på fredag), det skulle lagas middag när jag slutat skolan klockan 17, veckohandling skulle klaras av + att jag hade tvättid och skulle förbereda lite inför dagens grupparbete. Klockan 22 igår blev jag klar (eller gav upp) och fick sitta och andas och glo på tvn en stund innan jag bäddade ner mig. Och idag har jag haft föreläsning 8-12 och därefter grupparbete. Nu är klockan 14.25 och jag har precis undersökt vad som ska göras inför måndagens seminarium. NATURLIGTVIS ska gruppen göra en ambitiös powerpoint-presentation och redovisning. Vilket vi ska hinna göra imorgon eftermiddag, då vi är två som åker bort på torsdag (nog för att jag åker först sent på eftermiddagen) och åtminstone en person som jobbar hela helgen from torsdag.

Om jag känner mig lite stressad? Jo, en aning. Nu måste jag fortsätta skriva på mitt TP som saknar 1800 viktiga ord.

Inga kommentarer: