söndag 14 februari 2010

Hemma igen

Så var jag tillbaka i Linköping återigen. Det blev en lång paus här över helgen, jag försökte blogga i fredags men det gick inte att publicera. Får se om det vill gå bättre nu! :)
Som vanligt har jag haft en otroligt härlig helg och P har skämt bort mig som bara den. Jag fick dessutom se hans nya hus idag och det ska bli så spännande att se hur det kommer se ut längre fram när han flyttar in :D

Tillbaka i verkligheten har jag nu en hel del plugg att ta itu med resten av veckan och det kommer att krävas ett jäkla tempo. Jag har pluggat en del i helgen, men inte kunnat börja skriva på mitt TP som ska vara inne i slutet på veckan då jag inte lyckats komma på någon vettig frågeställning! Förhoppningsvis släppte det lite i bilen på vägen hem när jag fick vädra funderingar med mitt resesällskap, så jag har skickat ett mail till min lärare för att kolla vad hon tror.

4 timmars föreläsning imorgon eftermiddag ser jag inte fram emot. Det måste pluggas hemma innan och efter att jag slutat skolan klockan 17 ska det ätas middag och därefter handla. Det blir ont om träningstillfällen den här veckan!

Ja, jag känner mig en aning stressad...

Inga kommentarer: