måndag 1 februari 2010

Give me!

Jag som var i full färd med att göra nytta här hemma och så råkade jag snubbla över denna sida. Ujujuj vad mycket roligt jag ville ha där då... Och ändå gick jag bara igenom tjejmodellerna. Det finns BETYDLIGT mer killtröjor och vem säger att jag inte kan ha dem? De sitter inte lika tight bara :P
Här är ett axplock som någon vänlig själ gärna får utöka min garderob med. Det är ju en födelsedag om....eh, 2 månader. Men det är väl bra att vara ute i god tid? ;) Och okej, de är inte superbilliga, men en flicka får drömma!

199 kr..............................................249 kr.........................................299 kr

299 kr..............................................249 kr................................199 kr
Kursiv
299 kr......................................Och den här snyggingen kommer från killavdelningen, 199 kr
Tyvärr verkar de vara lite små i storleken, men L funkar för mig om någon har spenderbyxorna på ;)

Inga kommentarer: