tisdag 9 februari 2010

Bråda dagar

Det är lite ont om tid för att sitta vid datorn dessa dagar. Igår var det ärenden att göra, skola att närvara vid, problem att reda ut, ett underkänt tentaresultat att smälta (vilket jag i och för sig var medveten om att jag skulle få, men ändå!), matlagning och dagen var jag tvungen att avsluta med lite wii. Idag så var det skola från 8, ett intervjuseminarium på 4 timmar. Det hela gick faktiskt riktigt bra, men jag är glad att det är över. Därefter var det bara hem och börja förbereda morgondagens case-seminarium i marknadsföring. Och det går så trögt! Jag är halvvägs och ögonen går i kors. Egentligen skulle jag iväg på ett combat-pass kl 17, men då jag känner mig så otroligt stressad och mitt träningssällskap ligger hemma sjuk får jag helt enkelt skippa det. Jag ska bli klar med caset, duscha och därefter följa med ett par av tjejerna på Hg för födelsedagsmiddag istället. Förhoppningsvis hinner jag packa lite idag också. Jag ska nämligen till Österbymo och P imorgon igen direkt efter skolan (surprise!). Jag har långhelg, men det ska bli en hel del plugg medans P är på jobbet.

Nä, dags för mig att återgå till min engelska text. Nu har jag i alla fall visat ett livstecken ;)

Inga kommentarer: