onsdag 3 februari 2010

Att göra i snöstorm

Just nu vräker snön ner i sidled utanför fönstret och jag känner mig inte direkt motiverad att gå ut i stormen. Som tur är så har jag en ledig dag idag, men tyvärr kommer jag behöva dra på mig täckjackan och trotsa stormen ett par gånger. Det som ska åstadkommas idag är:
  • handla (Coop i Tornby suger ärligt talat, så det blir ett besök på Maxi för att komplettera!)
  • tvätta
  • baka (förhoppningsvis blir det grahamsbullar i slutändan)
  • plugga
  • posta ansökan till sommarjobb
  • skriva och posta brev till mormor
Hinner jag så ska storstädning av lägenheten påbörjas också, annars får jag ta det imorgon. Och så är jag sugen på att virka! Men jag har...ehrm...lite dåligt med garn. Eller i alla fall i de färger jag "behöver" just nu ;)

Tog itu med att städa soffhörnan häromdagen i alla fall. Kändes som om det kunde behövas!

Nya, större kuddar i soffan med överdrag från Ikeas rea. Ser lite trevligare ut nu :)

Inga kommentarer: