onsdag 17 februari 2010

Är jag klar snart?

Den här veckan har varit galet full med plugg och min hjärna är verkligen överhettad. Som tur är har jag inget mer schemalagt den här veckan och seminariet för måndag är förberett och klart. Nu är det bara mitt TP som jag måste fylla med typ 400 ord till innan 00.00 på fredag. Det kan väl inte vara så himla svårt? Imorgon kommer det förhoppningsvis blir klart och så ska jag äntligen ta mig tid och gå och träna. Därefter blir det nog en lyxdusch med ansiktsmask för att skämma bort mig själv lite innan jag ska iväg på systemet och Ica och därefter till P :) En helg hos min pojke kommer verkligen att sitta fint efter dessa dagar.

Ikväll ska jag faktiskt försöka tömma hjärnan lite och spela lite wii eller kolla film med R. Och äta semla :) Blev ju ingen igår och jag kan ju inte skippa fettisdagen helt :P

Nä, jag har inget vettigt att dela med mig av här, så jag ska väl ta och fundera på vad som ska packas till imorgon istället.

Inga kommentarer: