måndag 25 januari 2010

Tvärstopp

Jag är så otroligt pysselsugen för tillfället! Jag har varit det hela dagen, men med en tenta som ligger mindre än 36 timmar in i framtiden känns det puckat att pyssla istället för att plugga. Men efter att ha varit på "frågestund" på skolan inför tentan känns det hela ännu värre än tidigare och jag vet att jag inte kommer klara den, så det där med att plugga känns lagom omotiverande (men jag SKA skriva tentan och jag SKA göra mitt bästa och jag SKA lägga ner en hel del tid på det imorgon). Så kontentan blir att jag inte gör något alls. Vilket i sin tur gör mig väldigt rastlös. En stickning vore inte helt fel till ett avsnitt Grey's anatomy, men då måste jag komma på vad jag ska sticka också. Vilka problem man kan ha.... Och vilket svammel det blev! Jag är lite uppe i det blå och vill att det ska vara torsdag igen :) Nä, fram med stickorna fröken Johnsson!

Njut av denna sötnos så länge så återkommer jag förhoppningsvis med något vettigare imorgon

Inga kommentarer: