tisdag 1 december 2009

Nu räcker det!

Trots ett tomt schema var det bara att infinna sig på skolan för projektarbete klockan 8 i morse. Vi har varit 4 tjejer som suttit och verkligen jäklats med detta fram till klockan 15 då vi gav upp av ren trötthet. En "paus" fick jag runt 12 då jag cyklade till min hyresvärd, fick nyckel till varmgaraget, jäklades med att komma in i garaget (vilket ledde till att jag var tvungen att få hjälp av områdesansvarig, men nu står den där) och sedan cyklade tillbaka igen. Lunch fick jag äta samtidigt som vi jobbade med projektet.
Hem och ta itu med en gigantisk disk (har inte orkat bry mig på några dagar) och så tentaplugg innan middagen och så lite tentaplugg igen. Som tur är har vår lärare varit så bussig att han lagt ut en hel drös med gamla tentor, men det känns ändå som om att jag kan få besvär med att klara tentan på fredag :( Om jag inte har riktig jäkla tur och allt bara släpper på torsdag. Just nu känns det dock väldigt tungt.

Så, men paus för flytt av bil och disk + matlagning har jag pluggat mellan 8 och 19 idag. Det får banne mig räcka! Nu är jag helt slut och ska njuta av lite tv innan jag stuper i säng. Orkar inte ens bry mig i stickningen (!). Blir nog tidig morgon imorgon så att jag får mycket plugg gjort.

På återseende!

Inga kommentarer: