fredag 4 december 2009

Blä

Rubriken sammanfattar min sinnesstämning rätt bra just nu. Nyligen hemkommen efter tentan och det gick inte riktigt sådär jättebra. Jag tror tyvärr att jag kommer hamna ett eller ett par poäng under godkänt-gränsen :( Så nu är det bara att sitta och vänta på att vår examinator lägger ut facit på tentan så att man får se hur illa det är.

Jag hade en tanke på att bege mig till Campushallen och träna i eftermiddag, då det bara blivit en sväng på motionscykeln den här veckan, men den ambitionen är nu som bortblåst. Jag pressar verkligen all energi ur kroppen när jag sitter på tenta. Just nu vill jag bara gå i ide och vakna upp om sisådär en vecka. Kan jag göra det då? Nej, för imorgon klockan 10 ska jag befinna mig på skolan igen för projektarbete. På en lördag. Jippie.....

Vilket gnäll det blev, men that's posttenta-stress :P
Nu ska jag bara kura ihop mig i soffan och förtränga statistiken en stund.

UPDATE: Facit är utlagt och jag har rättat min tenta. Mitt godkänt hänger på hur snäll examinatorn är med följdfel. Antingen har jag klarat tentan precis eller så ligger jag 2-3 poäng under. Åh, så jobbigt att behöva vänta på "riktiga" rättningen nu!! Snälla Anders, have mercy!

Inga kommentarer: