fredag 6 november 2009

Kort

Ja, såhär ser min nya frisyr ut. Så skönt att ha kort igen! Och så är det rejält urklippt så det går faktiskt att rufsa till håret utan att ha 27 olika produkter i det. (ber om ursäkt för den suddiga kvalitén, så blir det när man har begränsat med tid innan skolan)

Det ser lite långt ut mitt på, men det är väl de strån som verkligen står rakt upp :P

Iväg på skolan strax för 2 timmar föreläsning. Därefter tänkte jag bege mig till gymet för lite cykel, sedan hem till matlådan och Ellen Degeneres på tvn :) Funderar starkt på att besöka stadens stora bibliotek och låna ett par stickningsböcker i eftermiddag. Vi får se hur sugen jag är på att sätta mig på cykeln ingen efter en mil på gymet :P

Ikväll ska det lagas en hel drös med matlådor med R. Och så har jag bokat tvättid. Jäklar vad jag har saker för mig! Men det lär bli en lugn helg på den fronten, så då är det väl ok ;) I helgen ska det nämligen partajas och softas!

På återseende!

Inga kommentarer: