onsdag 4 november 2009

Fina resultat

Det var så dags för besiktning av bilen idag och...... *trumvirvel*.....den gick igenom! Så otroligt skönt och underbart! Då kan man alltså ta bilen hem till norrland över jul och pappa behöver inte engagera sig i verksatdsbesök ;)

Strax innan jag begav mig fick jag dessutom ett annat trevligt besked: jag klarade tentan jag skrev i fredags!! Lärarna måste slagit världsrekord i rättning av tentor, snyggt jobbat!

Jag är så sjukt nöjd för tillfället och har firat tillvaron med en stor kopp chai-te, en filt, värmeljus och So you think you can dance. Jag har dessutom bokat filmkväll med mig själv ikväll. Brüno blir det. Just nu blåser det lätt snöstorm ute (japp, första snön är här!), så jag håller mig gärna inomhus ett tag.

Ha en fortsatt underbar onsdag!

Inga kommentarer: