torsdag 5 november 2009

Bestämt mig

Jag har ju försökt spara ut mitt hår nu sedan i våras. Men jag gav upp. Så det blev ett besök hos frissan idag. Han var ingen stjärna direkt, men det funkar nog, bara jag får duscha ur vaxet och fått ordning på det kaos som blivit under mössan :) Han klippte dock lite underligt precis vid öronen, men men. Det är bara hår! Känns skönt att slippa moppen som härbärgat på min svål senaste tiden. Så jäkla tjockt och ostyrigt!
Jag har dessutom fixat knallrött läppglans för lördagens Dammiddag. Så nu återstår det bara att sy fast axelbandet på klänningen så är jag all set för lördag! Ska bli så grymt skoj!

Provade på ett nytt träningspass idag igen: step up. Sjukt roligt! Att jag inte provat på det tidigare!? Men då skulle jag kanske inte pallat ett helt pass heller, nu har min kondis blivit lite bättre, så jag orkar med hela timmen utan att dö. Nu tuppar jag bara av lite :) Nä, skämt åsido, jag är faktiskt ganska imponerad av vad jag orkar med nu förtiden.
Vi får se om det blir en snabbis till gymet imorgon för en mil på cykeln (tar ju bara en halvtimme). Eller så latar jag mig. Ska laga matlådor igen med R imorgon kväll. Den här gången blir det nyttigheter som pizza, tacolasagne och chili con carne.

Och nu blev jag hungrig. Dags att laga middag!

Inga kommentarer: