tisdag 27 oktober 2009

Tentavecka

Den här veckan läggs i princip allt fokus på min tenta i mikroekonomi på fredag. Tentaångesten börjar nu slå klorna i mig när man närmar sig domedagen. Penna inhandlades idag för att kunna börja på "fusklappen" vi får ha med oss på tentan (ett A4 med egna anteckningar). Vår lärare är dessutom kanon och har skickat ut de 3 gamla tentor som finns för kursen, så dem ska jag börja ta itu med imorgon.

Annars då? Ja, idag visar sig solen lite för första gången på ungefär 1,5 vecka. Det tackar jag inte nej till.
I eftermiddag blir det veckohandling med R och snart är jag dessutom klar med nästa stickningsprojekt, vilket är en mössa i version Bylsig.
Det laddas dessutom inför lördagens Halloween-fest som tjejgänget ska på, för att fira att tentan är avklarad. Någon form av outfit måste funderas ut. Tips mottages gärna! Fick en uppenbarelse i sömnen inatt att jag skulle köra en punk/hårdrocksvariant, men vi får se!

Nu ska jag gå ner en våning och hämta ut kurslitteratur för nästa kurs. See ya later!

Inga kommentarer: