lördag 10 oktober 2009

Matlagning

Det blev lite stressigt igår och ingen tid att sitta vid datorn. Skola 9-13.30, hem och äta lunch och byta om, iväg till Campushallen strax efter 15 (afro), hemma igen 16.45 och dusch. Därefter var det dags för mig och R att ta itu med vårt planerade storkok!
Det hela resulterade i 9 matlådor var (soppa, carbonara och fusklasagne) och varsin halva av en långepannelimpa. Och så gick det åt ett par öl :) Vi hann dessutom se på film!
Mycket trevlig kväll!

Idag är det lördag och jag har bara en skön, slapp, ledig dag. Inga måsten alls. Jag ska kanske förbi en klasskamrat ikväll och titta på fotbollen med några tjejer från klassen. Eller, jag lär väl inte se så mycket på fotbollen, jag är totalt ointresserad, men man kan ju alltid umgås :)

Hoppas ni andra också passar på att njuta av dagen.

1 kommentar:

Mija sa...

Min kommentar är 100% ärlig.
Du *är* verkligen vacker.
Sug i dig.
:)
Sträck lite extra på ryggen..