söndag 27 september 2009

Kontrast

Igår hade jag en total slappdag vilket jag får så lov att ta igen idag.
I fredags var det tjejkväll i Ryd, med förfest och därefter utgång på Hg. Väldigt lyckat! Jag var dessutom rätt duktig och gick hem runt 1, halv 2.
Som följd av denna lyckade kväll blev det en seg dag för mig igår. Mjukisbyxor, True blood och soffa var gårdagens ledord. Jag lyckades dock ta hand om både disk och tvättid i allt mitt slappande och slöande :)

Idag är det ordning på torpet och jag har en fin lista på saker som ska hinnas med, bland annat plugg och ett träningspass.
Ikväll blir det dessutom ett besök på Linköping Konsert & kongress då jag fixade 2 biljetter till Pablo Fransiscos stå upp-show till R i födelösedagspresent. Så det ser jag fram emot! Hoppas bara att R hinner med bussen hem från Stockholm så att vi inte missar hela grejen :P

Nä, nu ska jag sparka igång en schysst Spotify-lista och dansa mig genom dagen!

Provade en ny frisyr fredagen till ära (tyvärr blev bilden rätt suddig)

Inga kommentarer: