tisdag 1 september 2009

Frisk?

Nu chansar jag på att jag är tillräckligt pigg för ett besök på Campushallen. Ett pump-pass är bokat för ikväll och jag har en hel drös med energi att göra av med! En hel del frustration också, då den här kursen jag läser nu är ett enda stort virrvarr av paragrafer kring associationsrätten.

Jag måste bara säga att jag hade en toppenkväll igår! R lade fram förslaget att göra ett besök på Kårrullen, så det blev en sväng ner på stan igår för att titta på bio som arrangeras av en studentföreing. De visar film varje måndagkväll, så det blir nog fler besök där under hösten. 40 kr kan man ju inte klaga på ;)
Därefter blev det veckohandling på Maxi strax före stängning och så hem för att titta på Henrik Dorsin på 5an.
En sådan där skön måndagkväll när man bara trivs med livet :)

Idag har det spenderats lite tid i skolan för ett seminarium och lite grupplugg. Här hemma har det också blivit lite plugg, men nu är jag beredd att kräkas över lagboken, så dags att ta en paus!

Inga kommentarer: