fredag 4 september 2009

Fredag

Klockan är nu tio i elva på fredag förmiddag och jag skrotar fortfarande runt i pyjamas. Hur skönt är inte det!? :)
Ingen skola för mig idag, ingen skola förrän tentan på tisdag närmare bestämt. Men jag är duktig och sitter och pluggar. Lite emellanåt i alla fall :P

Jag måste bara få skryta lite och ge mig själv en klapp på axeln för att jag trotsade regnet igår och begav mig till Campushallen och ett pump-pass. Lätta vikter även denna gång, men träningsvärken är inte så farlig idag! Och så har jag bokat in mig på power yoga imorgon förmiddag. Låter inte det som en skön start på helgen? ;)

I eftermiddag är det äntligen dags för Fredagspub på skolan igen, så jag ska försöka göra lite nytta nu under dagen innan det är dags att bege sig. Förhoppningsvis kommer jag kunna visa lite smyckespyssel här på bloggen lite senare.
Men nu är det dags att byta ut pyjamasen mot en vettigare outfit.

P.S. Mina golfdiscar kommer nog idag! :D

Inga kommentarer: