tisdag 25 augusti 2009

Trött...

Efter en lyckad faddermiddag ute i skogen igår utan olyckor så hann jag med 5,5 timmars sömn innan det var dags att kliva upp och ge sig iväg på föreläsning. Istället för 8-12 blev det 8-11 för min del :P Men de sista 2 timmarna var en gästföreläsning som inte direkt gav något + att hans babbelunderlag har mailats ut till oss. Så det blev en baguette till lunch och några minuters sömn innan det var dags att påbörja tvättiden. Man får passa på medans tid finns!

Nu sitter jag i soffan, trött som en idiot och känner in mina nya brillor som kom med posten idag. De måste justeras lite, men nu ser jag iaf bra :)

17.30 är det dags för mig att infinna mig i overall och min stora, röda, fina t-shirt med texten Full av glädje - nykter fadder på skolan och München hoben. Skönt att det blir en nykter kväll för en gångs skull! :P

Igår var jag i Tornby och köpte mig ytterligare ett Lack-bord att ha framför soffan + att jag hämtade ut min nya avancerade box från com hem, men jag vet inte när man ska ha tid att ta itu med något av dem! Bordet ligger fortfarande kvar i bilen.

Men, nu ska jag bege mig till tvättstugan igen och därefter ska jag slå omkull mig i soffan en stund. Thank god for matlådor!

Inga kommentarer: