söndag 2 augusti 2009

Busy day!

Gårdagen var en dag med fart och fläkt!
Dagen startades tidigt, med städning av badrum och lite allmänt fix och trix då R och jag skulle bege oss ut i skogen kl 11. Vi tänkte nämligen ta oss an discgolf-banan (frisbee-golf) som finns här i Rydsskogen. Lite drygt 3 timmar senare var man hemma igen, lerig, svettig, trött och nöjd. Det var riktigt skoj, men svårt. Förhoppningsvis blir det fler gånger!

Väl hemma var det bara att ta itu med förberedelserna inför kvällens inflyttningsfest. Gästerna anlände vid 19 och festen avslutades runt 2. Jag tror att alla hade en rolig kväll och jag är dessutom glad över att "dagen efter" inte är så jobbig :) Bara lite trött och bakishungrig. Så nu är det nog faktiskt dags för mig att äta andra halvan av min pizza!

Inga kommentarer: