torsdag 11 juni 2009

Vad ska man säga?

Läget är i princip detsamma idag som igår, förutom att jag kanske inte är riktigt lika grinig.
Dagen började dock lite illa, då jag vaknade av att Svensk markservice tycker att det är lämpligt att klippa gräsmattan utanför mitt sovrumsfönster 7.15. De väckte mig kl 7 för ca 1,5 vecka sedan också. Jag är hemskt ledsen över att behöva verka kinkig nu, men finns det inte något ogräs att rensa eller någon rabatt att vattna vid den tiden och skjuta upp gräsklippningen till 8 i alla fall? Klippa gräs 7.15 gör man bara för att jävlas med dem som inte behöver kliva upp kl 6.

Dagen har främst spenderats framför min underbara tv och So you think you can dance. En prommis i spåret lyckades jag faktiskt uppbåda och R och jag hjälptes åt tidigare idag och tömde en bokhylla som ska flytta hem till honom i dagarna när han var förbi en snabbis. Så nu är mina första flyttlådor påbörjade. Mycket underligt...

Jag hoppas att morgondagen blir lite mer produktiv. Jag måste ju börja skriva packningslistan för Härnösandsresan nu också! Ojojoj vad tiden går undan...

Inga kommentarer: