torsdag 18 juni 2009

Dagen före midsommar

Så var det redan torsdag. Och dagen före midsommar. Dagen då man ska ägna sig åt köande. På systemet. I matbutiken. Till jordgubbsförsäljarna. Men det hör till.

Min shopping igår blev betydligt mer lyckad än dagen innan. Jag gillar verkligen Birsta City! :D Det blev ett par supersköna och snygga, låga pumps, ett par toppar på rean (2 för 100 kr, inte illa!) , 2 ramar + omslagspapper på Lagerhaus och ett par accessoarer. Om andan faller på senare ska jag ta ett par bilder :)

Planen för dagen är att sitta här framför datorn ett tag och läsa lite trevliga bloggar, kanske gå ut och fotografera lite (om det bara kunde sluta blåsa! Så svårt att ta bra närbilder när det blåser) och runt 13-tiden ska R och jag ta en fika på stan och därefter shoppa lite mat till imorgon.
Ikväll ska jag kanske in till stan och (förhoppningsvis) träffa lite gamla bekanta. Vi får se hur det blir med den saken, för tillfället verkar det mest bli en massa okända människor på denna reunion.

Ha en fortsatt bra torsdag!

Inga kommentarer: