fredag 22 maj 2009

Ny förpackning

Så var bloggdesignen uppdaterad. Igen. Men nu är jag rätt nöjd! Vill ha in ett par linjer här och var bara, men jag får se om R kan hjälpa mig med det, för jag har ingen aning om hur jag ska kunna få till det!

Fredag och klämdag. Pissigt väder med regn hängandes i luften. Ett par dagar kvar till CSN = pank = ingen bra shoppingdag. Så vad ska man göra istället då?
Jag hade tänkt plugga lite, men jag stuper redan innan jag riktigt börjat. Jag ska leta lite info om Sveriges framtidsutsikter inom gränserna för finanskrisen och vad vi kan/borde sätta in för åtgärder för att motverka dess effekter.
Låter det intressant och stimulerande? Inte i mina öron. Och det är svårt att hitta vettig information bland alla rapporter kring finanskrisen som faktiskt finns. Ingen säger något konkret!

Jaja, man kanske ska ta och städa badrummen istället då och vänta på lite inspiration?

Inga kommentarer: