torsdag 12 mars 2009

Festklädsel

Snart är det ju dags för födelsedagsfest och då man är födelsedagsbarn så måste man ju få piffa till sig lite extra ;) Det är dessutom krav på partyhatt på festen och jag måste ju bara ha den snyggaste! Därför kommer jag nu att få två delar av min utstyrsel av R i present från Miss Juniversum (underbart rolig sida!).
Jag ska ha en svart, tight bomullsklänning med halvlång ärm från gina tricot, tror ni inte detta blir snyggt till?

Fluga är ju fasligt fancy och snyggt!

Hattarna är i miniformat och sätts fast med ett spänne. Det kan till och med jag ha! Frågan är vilken hatt man ska ha, den i silver eller svart?

1 kommentar:

Anonym sa...

Å jag vill se bilder sen. parthatt låter as skoj :D när jag va liten hade jag en kykling hatt på påsk. ha ha en gul med massa kycklingar på min moster sytt. Jag tyckte jag va sååå Fiiin! :)