måndag 16 februari 2009

Stackars OSS!

Förkylningen som drabbade R verkar även ha hoppat över på mig. Lite ont i halsen och känner mig jättetrött och hängig. Inte bra! Jag som har tenta imorgon! :/ Tur att jag inte behöver sitta och panikplugga idag, utan kan ta det lite halvlugnt. Eller lugnt och lugnt, jag har tvättid just nu och ska strax iväg och veckohandla. Jag har det hellre gjort nu på dagen när man fortfarande har lite energi än att behöva ta det ikväll!
R skippade sin första lektion idag och kommer kanske att skippa sin sista också, så det är inte alls bra med honom! Vi får se om han orkar gå på sin föreläsning mellan 13 och 15. Det är ju tur att vi bor nära skolan i alla fall! Just nu sitter han under en filt i soffan och tittar på film.
Stackars lillgubben! Bäst att jag beger mig till Ica Maxi och införskaffar lite vitaminer och honung!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fin blogg du har =)Hoppas det går bra på tentan!
Kram Rebecka

Helen sa...

Hoppas att du inte blir sjukare än att du klarar att skriva tentan imorgon!