måndag 2 februari 2009

På banan igen

Frånvaron igår berodde på att jag spenderade hela dagen i soffan. Igen. Det har varit en lite kämpig helg på det sättet, men nu mår jag bra igen! :) Jag har en svullen och inte så snygg näsa för tillfället då jag först fick en armbåge på näsan (av misstag så klart!) och att jag senare på kvällen ramlade och slog i den. Klantigt värre, jag vet!

Men nu är det måndag och nya, friska tag! Jag har bara föreläsning mellan 13 och 15 idag, så förhoppningsvis hinner jag göra någon nytta här hemma innan jag måste gå. Det är knepigt hur grisig lägenheten kan bli över en helg! :) Stackars R har skola till 19 idag. Jag kan bara säga att jag inte är avundsjuk på hans schema!

Nä, dags att ta tag i dagen! Jag ska försöka återkomma under dagen med ett vettigare inlägg ;)

Inga kommentarer: