lördag 7 februari 2009

Mycket att göra

Lördag och en hel massa som ska göras!
Resemässa stod först på listan, så kl 11 var vi nere i stan och fick våra gratiskryssningar och deltog i en massa tävlingar så att vi förhoppningsvis också kan få åka till Indien eller en vecka all inclusive i Turkiet. Bara att hålla tummarna! ;) Först och främst blir det en kryssning till Riga i mars. Bokas efter att vi fått läkarresultaten på måndag.
Lunch på stan och prommis hem igen (det är fanken drygt att gå hem från stan!).
Väl hemma funderade vi lite på kryssningen och tog det lugnt med en stunds wii. Jag har tydligen förlorat alla mina talanger på sistone, så som den dåliga förlorare jag är gav jag upp efter ett tag och tog mig istället an att städa badrummen. Det gick betydligt bättre!
Nu har jag haft klädångest och tvätten har blivit vikt. R står i duschen och jag ska påbörja middagen: pommes och fläskfilé.
Kl 18 kommer min klasskamrat Malin och hennes kille innan vi ska vidare på korridorsfest. Mycket promenerande idag! Men inte lika mycket alkohol. 4 cider är det enda jag tänkt dricka ikväll.

Ha en fortsatt bra lördag!

Inga kommentarer: