tisdag 17 februari 2009

Det gick vägen!

Den här sjukan som härbärgar hemma hos oss för tillfället är en aning opålitlig tycker jag. Jag blev helt däckad mitt på dagen igår, men piggade på mig framåt kvällen och för R var det nog mer tvärtom, fast han var i och för sig rätt hängig hela dagen :/
I morse kände jag mig riktigt pigg igen, så i med en ernergidryck bara så var jag redo för tenta! Jag cyklade till skolan idag för första gången på nästan 4 månader. Jag kände tyvärr av knät och dessutom på ett nytt ställe: den sida där jag har gropen i leden :/ Jaja, inte mycket att göra! Jag upptäckte dessutom att min cykel gnekade och gnisslade en himlans massa, så jag undrar vad R har gjort med den! Han får minsann ta och serva den när han piggat på sig!

Tentan gick riktigt bra! Jag missade helt på en fråga gällande EU/EG-rätten som jag inte alls kunde svara på, men annars så! Om jag inte klarar den här tentan så ska jag tugga i mig lagboken.

Väl hemma igen så däckade jag i soffan. Hängig igen. Men nu några timmar senare så mår jag rätt ok, så vi får se hur resten av dagen ser ut! R har det dock värre. Full skoldag och är tydligen inte alls pigg. Det blir till att serva honom med blåbärssoppa och honungste ikväll tror jag.

Inga kommentarer: