måndag 12 januari 2009

Noll disciplin

Jag erkänner, jag har varit urdålig på att sköta knäträningen på sistone. Dels för att jag mår fysiskt dåligt när jag tänker på det pass jag har för tillfället och egentligen skulle ha fått utbytt i månadsskiftet november/december. Dels för att mitt knä känns bra och träningen meningslös. Och så är det kanske lite trots också för att min sjukgymnast verkar vara helt ointresserad av att följa upp min träning. Jag ringde dit i måndags för att boka en ny tid. Han har fortfarande inte ringt upp, en vecka senare.
Förhoppningsvis blir jag snart kallad till läkaren och får besked om hur det ser ut för mitt knä.
Jag vill verkligen släppa gymträningen och börja gå på mina pump-pass igen. Men så blir jag feg och törs inte göra det förrän jag fått klartecken från sjukgymnasten. Som man inte får tag på. Vilket dilemma!
Nä, fuck gymmet, jag tar en promenad istället.

Förresten, imorgon ska jag iväg och kolla in en kör som jag förhoppningsvis ska börja sjunga i. Spännande, spännande!

Inga kommentarer: