tisdag 20 januari 2009

Intensivt

Jag slutade 12 idag, så när R gick till skolan igen vid 13 satte jag mig på bussen för att göra ett par ärenden på stan. Och gissa om jag kan intensivshoppa när det behövs!
Jag hade 4 ärenden att uträtta:
  • hårfärg
  • rakblad
  • sulor till vinterskorna
  • besök på Tebladet
Allt detta hanns med så att jag kunde åka på samma bussbiljett hem. Så då blev det lika dyrt att åka buss som att betala parkering för bilen.

Nu väntar jag på att R ska komma hem för dagen så att han kan hjälpa mig med mitt hår. Vi får se om jag ger mig i kast med att klippa det lite ikväll efter att jag kommit hem från kören. Eller om R ska få snagga det en aning imorgon och ha tuppkamm igen. Beslutsångest!

Jag har fortfarande en viss bloggtorka, men jag hoppas att det släpper snart. Bare with me!

1 kommentar:

Malin sa...

Vad blir det för färg då? platinablont? :D