onsdag 31 december 2008

På besök i Norrland

Jag och R befinner oss just nu i Norrland och har gjort detta sedan i måndags. På fredag beger vi oss söderut igen.
Vi passar på att träffa våra familjer och njuta av snön.
Vi hade även planerat att fira nyår med vårt gamla kompisgäng ikväll, men när vi befann oss ungefär i Uppsala på väg hit, så fick vi veta att hela gänget istället skulle åka till en stuga ute i Östersunds skogar. Utan el och utan vatten. Ingenting för mig det där! Så ikväll ska vi istället följa med min familj på middag hos min farbror och sedan får vi se om vi drar ut på stan för vidare äventyr. I vilket fall som helst så tror jag att det kommer bli en lyckad nyårsafton. Det brukar alltid ordna sig till det bästa!
Huvudsaken är att jag får använda min nyårsklänning som jag tog med mig ;)

Inga kommentarer: