söndag 16 november 2008

Seg söndag

Den här dagen har varit lite småseg och humöret har inte varit på topp.
Klev upp halv elva i förmiddags, efter att ha varit på tjejkväll igår (var inte bakis som tur var!). Lugnt tempo framför tvn tills jag tog mig i kragen och bad R skjutsa mig till gymmet för veckans sista "sjukgymnastiks-pass". Jag har haft lite ont i knät senaste 3 dagarna, vilket har stört mig en aning. Det hela går bakåt just nu :/
Min sjukgymnast satt i kassan när jag anlände, så han förhörde sig lite om hur det går för mig och om jag visste vad läkarna planerat göra på mitt återbesök om några veckor. Då jag inte fått någon kallelse så har jag ingen aning. Sjukgymnasten vet jag hoppas att jag ska få göra en titthålsoperation. Från att tidigare sagt att han "hittat några överraskningar" som läkaren missat så kläckte han nu ur sig att han tror att det är någon annat som är helt trasigt i mitt knä. Förutom sprickan i vadbenet och det uttänjda ledbandet. Jahapp. Snacka om partypooper...
Där försvann alltså mina funderingar på kommande blades-turer i vinter :(

Ja, det sänkte ju mitt humör för resten av dagen. Att Dosette fortfarande jävlas på nätterna gör inte saken bättre. Nä, dags att vara positiv! Jag har fått besked om den stora redovisningsuppgift vi gjorde i grupp för externredovisningskursen nyligen och vi fick 87% rätt = 10,5 av 15 poäng extra på tentan :) Bara att vänta på slutresultatet nu då!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snygg design du har:) Kram

Lallis - liv och leverne sa...

Ja..det är j så ibland. Häar har det också var it seeegt som snor:P
Kramis